Balkonghäng och Indoor Walking

(null)
(null)
(null)
Vilken härlig dag jag har haft! Jobbade 07-16 och körde skift. Kändes som det gick väldigt smidigt, allt klaffade hyfsat bra och jag hittade bra lösningar när problem uppstod. Jag hade kontroll. Jämfört med helgen då det blev en och annan gråtfest så gick det fantastiskt bra, haha. När jag åkte hem sken solen så jag satte mig en stund med filt på balkongen och läste. Blev akut trött så tog en 20 minuters powernap för att sedan gå till gymmet där jag körde Indoor Walking som Sofia höll i. 

Jag har kört Indoor för flera år sedan i Trollhättan, och minns att jag tyckte om träningsformen, men har varit orolig för att de skulle vara för tufft för mig i mitt nuvarande skick men det gick jättebra! Visst, jag dog ju typ av trötthet, men det var en skön trötthet. Den där tröttheten som kommer när du maxat i kroppen, inte som kommer för att du är sjuk och klen. Så nu är jag hög på endorfiner och mår SÅ himla bra i kroppen. Varför kan man inte alltid känna sig så bra i kroppen som efter ett träningspass? Jag skulle vilja vakna upp varje morgon och må såhär. Tyvärr hinner man ju glömma hur det känns tills nästa gång man planerat att träna och man bara ser det oöverkomliga i att ta sig till gymmet från sängen. 

Obs: Jag har alltså inte nyduschat hår på sista bilden - det är svett. Det rann så under passet. När jag skulle klappa händerna i slutet av passet märker jag att det SKVÄTTER (?!?) upp svett i ansiktet. Det var galet.