Göteborg

(null)
(null)
Idag har jag varit ledig (eller jag var på jobbet i 1.5 timma på arbetsledarmöte men det är att vara ledig för mig, haha). Jag lunchade på Överby med mig själv efter att jag hämtat ut ett paket med skor som jag beställt. Sedan åkte jag ner till Göteborg och åt på en indisk restaurang med Evelina och Katarina som jag pluggade basåret för några år sedan ihop med. Jag har aldrig testat indisk mat förut, så tog ett safecard med tikka masala och det var gott, haha. 

Det var kul att göra något, att ta mig någonstans. Ett tag var jag ju nere i Göteborg hela tiden och då började jag känna mig hemma där nere. Nu är jag nästan bara nere när jag är på läkarbesök och då mest på sjukhuset. Det är som att jag känner när jag kommer ner att jag blir obekväm i mitt eget skinn för helt plötsligt är det massa människor runt mig, mycket liv och rörelse och en slags "miljö" som inte finns här hemma. Jag måste verkligen börja röra mig mer och göra saker när jag är ledig. Jag nästan känner hur inskränkt jag blir här i den lilla staden, i min lilla lägenhet.