Kräftskiva och feber

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Har haft en väldigt trevlig helg hos farmor. Trots att jag stundvis varit jättetrött och haft feber av och till. Kräftskivan i lördags blev väldigt lyckad. Vi fixade hela dagen och vid 18-tiden kom de sista gästerna. Vi bjöd på fördrink, körde femkamp, åt kräftor, jag höll i musikquiz, barnen flossade, vi röstade vem som hade finast hatt, drack kaffe och satt sedan och drack lite öl tills folk började droppa av och gå hemåt. Vi satt kvar till sist och diskuterade bland annat allmän värnplikt och samhällstjänst. 

Vi åkte hem igår efter lunch och så fick jag feber igen. Inte så hög, 38.1 som högst, men låg halvt däckad hela kvällen. Krävdes högsta kraftansträngning att kolla klart hela filmen vi satte på igår utan att somna. Somnade gjorde jag däremot så fort jag la huvudet på kudden. Vaknade upp imorse feberfri och mår ändå relativt okej. Har absolut noll matlust och har ont i nacken av någon anledning. Ska in till jobbet idag en stund och bland annat ha möte. Kul att smygstarta lite. Ska bara vara där i ett par timmar så det orkar jag nog!