Lördag

Den här fantastiskt fina blombuketten med tillhörande te och kaffebönor kom Lina hem till mig med som en stor present från ett gäng vänner, som jag sa imorse - fantastiska. Annars har dagen konstigt nog varit ganska bra. En rätt trevlig bieffekt av höga kortisondoser kan vara att man får en allmän känsla av eufori. Nu är det kanske lite att ta i, SÅ himla bra har jag inte mått, men jag känner mig ganska stabil mentalt (*peppar peppar*).
 
Jag åkte till Överby och lunchade med Sofia imorse, det gjorde ont i mitt ben och min rygg mest hela tiden och jag var förmodligen världens tråkigaste sällskap och när jag kom hem däckade jag totalt i sängen i två timmar, men jag tror det var bra för mig. När jag sedan vaknade vid 16 så har jag tuggat på grönsaker. Min aptit är inte helt hundra men grönsaker (gärna paprika, gurka och sockerärtor) är jag supersugen på.
 
Känner mig så trött igen nu, ska se till att få i mig lite mer mat nu innan jag går och lägger mig men sedan tror jag det blir en tidig kväll för mig idag igen. Tänkte förövrigt återigen hylla min värmedyna. Vilken grej. Har den mer eller mindre hela dagarna och flyttar runt den på kroppen vart den behövs bäst, bäckenet, benet, knäet osv. Den är bäst. Känner mig helt luddig och trött av medicinerna, smärtan och mycket tankar så därav även ett ganska spretigt inlägg. Men det är ett inlägg.
#1 - - Anonym:

Din "tekniska"faster gör ett nytt försök....
Skickar en bamsekram😘

Svar: Haha, kommentaren kom fram alldeles utmärkt! Kram tillbaka tekniska faster (utan situationstecken! 😄) ❤
Agnes