17 januari

(null)
Godmorgon från den mest nyvakna bilden i historien. Hade gärna tagit sovmorgon imorse, men eftersom jag ska på röntgen idag och måste fasta fyra timmar innan så gick jag upp tidigt för att äta innan de timmarna (haha lite fusk nästan).
1 minut senare: Jag kollade precis mina kallelsepapper och ska tydligen inte alls fasta, haha. Så himla i onödan det här!

Idag är i alla fall min födelsedag. Jag fyller 23 år på jorden, eller 3 år med cancer beroende på hur man ser på det. Därför är det inte en helt glad dag idag, men ganska. Är ledig idag men ska röntgas, tvätta och förhoppningsvis städa lite i lägenheten. Om det är något jag önskar mig i födelsedagspresent så är det att någon ska dammsuga mitt golv åt mig, haha. 
#1 - - Marcus:

Men grattis på födelsedagen i alla fall!

Svar: Tackar! 😄
Agnes