Söndag

(null)
Idag är det söndag! Jag har jobbat hela helgen. I fredags var jag ledig och passade på att dels käka lunch med Lisa och Alva och sedan på kvällen kom Linnea och Rebecca förbi och vi satt i några timmar och planerade inför Sofias examensfest. Några glas vin hann slinka ner så det slutade med att jag följde med Rebecca och hennes vänner till Stars. 

Idag har jag varit på "bopen" (stationen där vi tillagar alla friterade produkter, t ex kyckling, fisk och veganburgare) på jobbet. Jag är ju inte så ofta i köket, är en typisk servicetjej i grunden men jag känner att för vara en bra ledare på jobbet så behöver jag utveckla mina kökskunskaper så jag kan känna mig mer säker i min roll som coach. Det har gått bra förutom att jag brände mig på tummen så nu ligger jag hemma i sängen med en kylklamp i en handduk för att minska smärtan, haha. I ugnen har jag ett försök till kikärtsbröd som jag hoppas bli goda! 
#1 - - Marcus:

Jag har 10,73 aktier i McDonald's. Jag blir stolt och rörd över hur du verkar sköta ditt arbete. Det känns skönt och tryggt att du liksom jobbar för "mitt" företag... :)

Svar: Haha! Vad roligt :D
Agnes