Tisdag

(null)
Här var jag igår innan mitt arbetspass, lyckligt ovetandes om att det skulle förlängas till ett elva timmars skiftpass pga sjukskrivningar. Men det gick bra. Det är kul att kunna ställa upp ibland. Idag jobbade jag bara tre timmar, vilket var perfekt då jag kunde träffa August som kommit hem från Australien igår kväll! Jag åt lunch hos mamma och pappa och vi hörde historier från barriärrevet och the land down under. Efter jobbet åkte jag en sväng förbi Sofia och slöade lite framför hennes TV. Nu ska jag sova snart. Imorgon jobbar jag 16-22. Ska imorgon kanske bli dagen jag tar tag i att bära ner mina kassar med undanrensade saker till källaren? Vi får väl se. För varje dag som passerar och jag inte gör det så växer det till orimliga proportioner på "jag pallar inte"-skalan tyvärr. Imorgon ska min läkare ringa. Det pallar jag VERKLIGEN inte.
#1 - - Marcus:

Mm. Snyggt! Med M-nål och allt. I like! Går det att köpa M-pin?

Svar: M-pinnen köpte jag på bussiness school för jag tyckte den var lite fancy. Golden hat-pinnen lite högre upp får man om man klarar skiftprovet med bra resultat. Lite kul med bling 😉
Agnes