Bästa dagen

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Idag har jag haft en av de bästa dagarna i mitt liv, ja kanske faktiskt den allra bästa. Ni läste rätt. Efter att ha tvättat hela morgonen så åkte jag, Daniel och pappa upp till farmor. Där har vi hängt helt kravfritt sedan efter lunch. Vi köpte med oss kycklingsallad och kardemummakaka som smakade himmelskt. Vi tog en promenad runt området och det var så otroligt fint just nu att jag inte ens visste hur jag skulle ta in allt det vackra. Sedan badade vi. Det var 25 grader i vattnet och jag som alltid är rädd för botten brydde mig inte alls om den. Jag fick till och med ork och (kanske framförallt) mod att simma över hela sjön. Det har jag aldrig gjort förut. 

När det blev lite varmt så satte vi oss i skuggan på två madrasser och jag satt och tittade ut över den vackraste platsen som jag vet på hela jorden och verkligen söp in lugnet och stillheten och hela livet som fanns där. Någon minut blev jag lite sorgsen över att det är det här jag kommer missa alldeles för fort, men nästa sekund så kunde jag tänka bort det och bara njuta och det var så himla skönt. Nu låter jag förmodligen helt jättehög men jag tror jag hade känt precis såhär utan mina morfintabletter också. Vill minnas den här dagen för alltid. 

Nu är jag superbrun efter att ha strosat runt i bikini hela dagen och sådär riktigt skönt trött i kroppen efter att ha varit ute en hel dag. Om inte det här får mig att läka då finns det inget som kommer hjälpa. 

#1 - - Cecilia :

Jag förstår vad du menar, det är något speciellt med det stället och med din farmor ❤ blir så glad över att läsa att du har haft en toppen bra dag . Kram

#2 - - Gun:

Så härligt att se att du verkligen gör varje dag till den bästa möjliga. Så bra det går för stunden. Familj, nära vänner och natur är bra för själen ❤️

Svar: Håller helt med! Tänkte verkligen rida på vågen när det känns bra. Skönt att sommaren är så fin! 😍
Agnes

#3 - - Brett:

Det är först när man inte är rädd för döden som man vågar leva!❤

Svar: Kan vara så faktiskt! Tänkt mycket på de i dagarna. Att det kanske är först när man accepterar döden (vilket jag väl inte vet om jag gjort helt ännu visserligen men) som man kan börja njuta.
Agnes

#4 - - Anonym:

Det ÄR den vackraste platsen på jorden! 😍 Mysig dag ni verkar ha haft
Kram Martina

Svar: Verkligen! Lycklig varje gång jag är där. Kram!
Agnes

#5 - - Sandra:

Så underbart att läsa om din dag! ☀️❤️ Riktigt ser hur ni strosar omkring där och njuter av värme och härligt bad! 💕🌸

Svar: Det gjorde vi - var så skönt! 😍
Agnes