Sommardag

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Har haft en sån himla mycket bättre dag idag än igår. Började morgonen med att käka ett jättegott LCHF-bröd som jag bakade igårkväll (kan lägga upp recept någon dag om ni är intresserade). Medan Daniel sov bort nattpasset så rensade jag i garderoben. Nu har jag sorterat alla kläder och ska låta mamma kika igenom vad hon vill ha innan jag eventuellt lägger upp lite till försäljning i någon facebook köp-och-sälj om jag orkar. 

Vid elvatiden åkte jag upp till Filippa och Elin där vi käkade brunch, badade i poolen och catchade upp i Filippas mammas underbara trädgård. Åkte hemåt och gick bort till VM-tältet och kollade på VM-finalen med Daniel och hans kompisar. Att jag som alltid varit otroligt ointresserad av fotboll kunde bli så fast i VM är faktiskt lite konstigt. Otroligt spännande match var det i alla fall. Vi åkte sedan och drack lite kaffe hemma hos hans kompisar och nu är vi hemma och ska sova. En riktig somrig, kravfri dag har det varit. 

Jag känner förövrigt att strålningen gjort skillnad. Jag har inte alls ont trots att jag trappar ner med morfinet, jag börjar få tillbaka funktionen i benet. Det är svagt fortfarande men känns mycket bättre. Kunde köra bil hur bra som helst för första gången på någon vecka nu, väldigt skönt. Enorm frihetskänsla på det. Ser så fram emot att kunna trappa ner på mina tabletter. Kanske vänder det nu, det hade varit så fantastiskt skönt! 

Imorgon ska vi tvätta och åka en sväng till farmor och bara njuta av det förhoppningsvis bra vädret. 
#1 - - Elin:

Härligt att höra Agnes. Gärna recept på LCHF bröd ser supersmarrigt ut!

Svar: Kul! Ska absolut lägga upp!
Agnes

#2 - - Brett:

Den enda verkliga lchf-limpan jag omedelbart tänker på är köttfärslimpa:D
Bra att det är bättre med dig!

#3 - - Jonas H:

Härligt att det känns bättre! Ja strålning är riktigt bra, folk har ofta en väldigt negativ bild av det (av naturliga skäl) men det är supereffektivt med ganska få biverkningar för väldigt många.

Svar: Strålningen jag fått mot ryggen är ju faktiskt (bortsett från operationerna jag gjort som alltid varit lyckade) det enda som faktiskt krympt tumörer på mig. Fantastiskt egentligen. Synd det skadar också och inte går att använda i all evighet. Att det finns maxdoser när tumörer fortsätter ploppa upp. Annars hade det ju fungerat att bara stråla lite då och då när det uppkommer nytt, då hade det ju varit någon slags kronisk cancer som hade kunnat hållas i schack ändå.
Agnes