Tisdag

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Idag har också varit en ganska lugn dag. Jag fotade kläder hela morgonen som jag nu ikväll har suttit i flera timmar med och lagt ut till försäljning i en facebook-grupp. Helt slut i hjärnan av all redigering och planering. Jag spenderade lunchen nere vid Skräcklan med pappa och August. Vi åt sallad från Kalasboden (jag tog som vanligt kycklingsalladen men idag la jag till lite falafel för omväxlings skull) och löste korsord i solen. Sedan gick jag med pappa till Erikshjälpen och postade ett paket. På vägen hem gick jag förbi inne på Akademibokhandeln och hittade den här boken. Jag känner att allt som händer i världen gör mig orolig, men jag känner mig så himla efter. Jag är verkligen inte allmänbildad. Men med denna boken tänkte jag bli det, hehe. Den verkar jätteintressant och lättläst!

Imorgon väntar ett inbokat Skype-samtal med Arcadiakliniken i Tyskland. Jag är så nervös. Det är på engelska. Jag har tagit in både mamma och August som backup att sitta med. Den ena för sina engelskakunskaper och den andra för sina sjukhuskunskaper. Själv är jag bara där som objekt känner jag, haha. Efter Daniels jobb tänkte vi åka upp till stugan över natten. Bada, äta och ta det lugnt. Så skönt!
#1 - - Brett:

Det finns många,inte minst samtliga riksdagens partier,som tjänar på att piska upp en domedagsstämning.Olyckor och elände går hand i hand med lycka och framgång och har alltid varit så.

#2 - - Anonym:

Jag håller tummarna för att det blir ett bra samtal för dig.

Svar: Tack!!
Agnes