Ledig förmiddag och försäljning via Sellpy

Jag skulle börjat 14 idag, men eftersom det fina vädret gör att vi inte säljer så mycket så fick jag ett sms imorse om att jag kunde börja 16 om jag ville, så det ska jag göra istället. Detta gjorde att jag hade en hel förmiddag ledig. Jag har lagat matlådor (kyckling och rödkål i ugn, sådär gott), städat lite i lägenheten och planterat ut mina gurkplantor och min tomatplanta i min blomlåda på balkongen. Som varje år får jag plantor av Lisas lillasyster som odlar upp en blandning av allt i sitt växthus. Så kul. Så dessa plantor kom färdiga till mig, hoppas de trivs i lådan. Måste bara komma ihåg att vattna. 
 
Förresten har jag lite gamla kläder och böcker till försäljning på Sellpy just nu. Alla saker är i jättefint skick, varför jag säljer dem är pågrund av att de är fel storlek eller att jag har tröttnat. KIKA IN HÄR om ni vill se.