Smärta

Tyckte den här bilden på oss var så fin från när vi var i Jönköping på Spring Inspiration.
 
Har haft det riktiigt jobbigt med rygg/bäcken-smärta de senaste dagarna i samband med läggdags men framförallt vid uppstigning. Jag har även vaknat mitt i natten av att det gör så ont. Precis samma känsla som i våras när de upptäckte tumören i ryggraden. Det är (om det är samma, det lär jag se på röntgen jag ska göra på torsdag) en nerv som är i kläm i ryggen som ger den extrema smärtan. Sjukt jobbigt. Är helt dödstrött pga smärtan och allt jag hade velat göra är att lägga mig ner och sova, men det är när jag ligger ner som smärtan eskalerar. Jag är trött, men kan inte sova. Jag har ont, men kan inte få smärtan att försvinna hur mycket morfin eller alevdon jag än trycker i mig. ONT.
#1 - - Anonym:

Hej! Hamnade på din blogg och har läst din historia. Jag beundrar dig att du orkar arbeta men förstår att det också är bra för dig
Men den smärtan du harmåste vara vidrig. Undrar om du har provat 1 Ipren och 2 Alvedon tillsammans. Det kanske i te hjälper dig men prova i alla fall. Önskar dig allt gott du kan få. //Kerstin

Svar: Hej, kul du hamnade här. :)
Tack för tipset, men jag har redan testat det tyvärr. Igår tog jag 1 ipren, en extrastark alvedon och en morfintablett men de hjälpte inte något vidare tyvärr. Men tack ändå :)
Agnes