Student och jobbhelg

(null)
(null)
Har varit dålig på att uppdatera här igen. Brukar bli så som ni vet när det är bra väder och jag är mycket på jobbet. Jag brukar ofta uppdatera som mest när jag mår som sämst, så antar att det är ett ganska gott tecken att jag är dålig med uppdateringen, haha. 

I fredags var jag på min jobbarkompis Julias student i stekande sol. Jag skulle åka dit tillsammans med Julias pojkvän (också min jobbarkompis) men han hade försovt sig och jag hade tagit fel på tiden så vi höll på att missa hela utspringet, hade det inte varit för att Julia hörde av sig så hade vi gjort det, haha. Vi sprang över halva Trollhättan i stekande sol för att hinna så när vi var framme så rann svetten. 

I helgen har jag jobbat. Pga lite sjukskrivningar så fick jag jobba 16-03 i lördags, det var ett mördarpass. Gick bra när jag väl jobbade men var helt slutkörd på söndag morgon så igår när jag skulle jobba 16-01 så gick jag faktiskt hem fyrtio minuter tidigare för att sova, haha.

Idag är jag ledig. Var hos tandläkaren imorse och ska tillbaka dit nu efter frukost för att skrapa tandsten (huh, ser inte fram emot det!). Annars vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska göra idag. Vila, kan jag behöva.