Frihet

(null)
Nu ska ni få höra på en munter Agnes som omväxling! Min dag har varit bra. Den främsta anledningen till det är att jag känner mig säker i att köra bil igen. Vilken frihet det var att känna! Jag svängde förbi Överby och lämnade lite läkarintyg på jobbet, köpte lite espressobönor på Espresso House och nu på kvällen har jag kört runt på min bror som skulle iväg på fest. Det kändes bra! 

Imorgon får jag besök av min mamma och moster på fika, så jag har bakat denna chokladkaka nu på kvällen. Den består av fem ingredienser: 70% choklad, ägg, smör, salt och vaniljpulver. Förmodligen väldigt mäktig men antagligen väldigt god tillsammans med grädde och typ mango - så det ska jag bjuda på imorgon. 

Som vanligt när min moster ska komma på besök så känner jag att jag måste städa lägenheten (absolut inte pågrund av att hon skulle kommentera något utan helt enkelt för att hon alltid har så rent och fint hemma hos sig och då känner jag att jag också måste hålla en viss standard, haha) så det har jag gjort ikväll. Hon borde komma oftare, så kanske jag skulle få någon rutin på det. Kanske som vi har spontana gäst-besök av konsulter på jobbet för att se så att vi håller våran matstandard så kanske jag borde ha spontana moster-besök så att jag håller min lägenhetsstandard, haha. Skämt åsido, det ska bli trevligt i alla fall.

Nu ska jag käka lite kvällsmat, dricka te (försöker att hålla mig till max en kopp kaffe om dagen och istället dricka te för att inte maximera det röriga i huvudet jag får av kortisonet) och läsa Game of Thrones tills jag somnar. Mysigt!

#1 - - Anonym:

Kramar till dig i massor!Känner dig inte,men ändå känns det som jag gör det.Konstigt!Önskar dig allt gott!💙

Svar: Haha, det känns som jag känner er med - fast merparten kommenterar anonymt! 😅 Tack!
Agnes