Jag mår BRA

(null)
(null)
De senaste dagarna har livet bara blivit bättre och bättre. En stor del av det är förmodligen att jag börjat jobba igen, det är verkligen helt sjukt vad det får mig att tänka på annat, även när jag kommer hem. Sen tror jag också att kortisondosens nedtrappning är till stor del också en anledning till mitt bra mående. Jag börjar trivas i min kropp igen. Obehagskänslorna är borta. 

Jag är fortfarande förkyld och har märkt av att jag mår illa någon timma efter frukost av de nya Xalkori-tabletterna men annars är verkligen allt ljusare. Benet är mycket starkare och mer funktionellt! Men framförallt, den nattsvarta ångesten är inte där. Jag känner mig pigg och idag dansade jag till och med i lägenheten en stund. Nu ska jag snart till jobbet och jobba ett kortpass, ikväll har jag tvättid. Vardag, jag älskar vardagen. Dessutom har håret fått en växtspurt det senaste känns det som - tycker om det så himla mycket just nu!
#1 - - Eva:

Du är superfin, älskar scarfen! Jag brukar ofta tänka att jag hatar vardagen med jobb och tvätt och rutiner och stress ,men inser att den nog är värd väldigt mycket egentligen. Måste försöka uppskatta den mer!

Svar: Haha, roligt du nämnde scarfen. Var så emot den till en början men nu älskar jag den!
Jag förstår precis. Men tror de är lätt att uppskatta när man inser vad alternativet kan vara. :)
Agnes