Lördag

(null)
Älskar mitt köksfönster som är helt proppat med krukväxter! 

Som vanligt när jag jobbar mycket så blir det dålig uppdatering här. Det är liksom inte så mycket kul att skriva då (det är de väl i och för sig inte annars heller, men då är jag mer uttråkad haha). Jag har blivit ännu mer förkyld, hostar och vaknade upp med ont i halsen imorse, men på något vis så känns det knappt jobbigt. Det känns som en bisak. Jag har mått så mycket bättre psykiskt den här veckan att det nästan känns som att jag svävar på moln. Jag känner mig som vanligt (om än något tröttare, lite klumpigare och med en mage som gör ont av och till under dagarna). 

Det är så roligt på jobbet med det nya systemet, vi lär oss allt eftersom dagarna går och jag uppskattar mina arbetskompisar så otroligt mycket. Det är verkligen vi som gör det här tillsammans och alla har blivit så himla duktiga och det är som en nystart där vi får lära oss hur vi ska hantera nya situationer och upptäcka farozoner på andra ställen än tidigare, kul. Sedan hade jag även "utvecklingssamtal" med min chef och hon var nöjd med mig så jag kommer få löneförhöjning så det gav ju en liten boost också såklart! Allt på jobbet känns så roligt och jag vill vara där hela tiden, även om det sliter på kroppen. 

Idag jobbar jag 15-22 och innan dess ska jag hänga med Teo i mamma och pappas lägenhet så att han får ut och kissa och inte känna sig så ensam när mamma och pappa jobbar.