Lördagkväll

(null)
(null)
(null)
Det var en riktigt bra idé igår att sminka sig lite och åka med en stund till Uddevalla och träffa mina arbetskompisar. De är så gulliga och gav mig så mycket komplimanger och säger att de saknar mig och att jobbet inte är sig likt utan mig, och jag sväljer allt och tar till mig för jag saknar dem och jobbet, haha. När de började nalkas utgång så drog jag mig hemåt. Passade på att leverera lite saker från cityrestaurangen i Uddevalla till vår restaurang i Trollhättan där på kvällen också när jag ändå skulle den vägen, så avslutade kvällen på jobbet. Jag unnade mig en big mac meny med pommes och satt och åt på kontoret med Yasser när han gjorde lite papperarbete. Att komma till jobbet är som att komma hem till familjen. Möts av kramar när jag varit borta, hur mycket de än har att göra. 

Så det var en bra kväll och jag somnade lugn och med en liten lättare känsla i kroppen. Nu ska jag upp och äta frukost. Jag ska svänga förbi jobbet (igen, haha) en stund och fixa med lite läkarintyg och grejs och sedan ska jag på brunch på Buddys med familjen och Sveas familj!