Utökat mini-apoteket

(null)
Ibland funderar jag på hur mycket mediciner och vårdtillbehör en "normal" människa brukar ha hemma? Nog för att jag har en del mediciner (morfin, diverse antibiotikakurer, illamåendetabletter osv) som är direkt kopplade till min cancer, men jag har helt hysteriskt mycket annan skit också. Ögondroppar, fem olika sorters descinficerande sprit, säkert 200 plåster, olika bandage, revaxör, två olika sorters nässpray, kortisonsalvor, bedövningssalvor, blodsockermätare, vårtborttagning, microlax, ipren och tre sorters alvedon.. Jag använder ju knappt något. Idag fick jag flytta om lite i köket så jag kunde uttöka från en låda till två, alltså vafan. Vad har ni hemma? Har alla ett halvt apotek hemma precis som jag?

Jobbade kortpass idag och nu är jag hemma och tvättar. Ska äta lite matlåda (står i valet och kvalet mellan förrgårs morotssoppa eller gårdagens lax och broccoli, som jag redan åt till lunch) och kolla på Outlander. Började kika på den serien häromdagen och har inte helt bestämt mig för om jag gillar den eller inte. Jag tycker den är lite seg, men samtidigt är det ju något som gjort att jag ändå kikat snart halva första säsongen..
#1 - - Jennifer J:

Outlander är fantastisk!! Bland de bästa serier som finns! Men ge den lite tid, tyckte den va seg i början men sen va jag heeeelt fast 😍😍

Svar: Då ska jag göra det! 😄
Agnes