Bra dagar och dåliga dagar.

Det bra måendet efter cellgifterna har hållt i sig - halleluljah! Jag har kunnat jobba hela helgen utan problem. Eller utan problem var att ta i, jag grinade både lördag och söndag av frustration för det gick så dåligt, haha. Men i alla fall utan illamående. Idag är jag i alla fall äntligen ledig en dag. Tyvärr har jag upplevt att smärtan i bäckenet/ryggen som tillslut ledde till att mitt ben förlorade funktion och de upptäckte ytterligare en tumör i ryggraden, har kommit tillbaka. Bara litegran, men känner mig ändå orolig för att tumören i alla fall växt igen. Allt går för fort.
 
Har även haft ont i lungan när jag andas, som liksom strålar upp i axeln. Det första jag såklart tänker är att "nu har mina metastaser i lungorna växt så stora att de tagit över hela lungan" men det kan förmodligen vara en helt "normal" smärta också. Jag har haft stressiga dagar på jobbet i helgen, och i söndags åkte jag dessutom med en arbetskompis och tog årets första dopp sent på kvällen efter jobbet så det är ju inte jättekonsitgt om jag helt enkelt åkt på någon typ av infektion eller överansträngt mig. Har i alla fall ringt onkologen och berättat om båda dessa smärtorna, så nu orkar jag inte tänka på det mer förrän de ringer upp mig.