Bra mående efter cellgifter

(null)
(null)
(null)
Har blivit medlem på en köp-och-sälj grupp på Facebook där jag bland annat fyndade denna supersomriga blusen för 100kr. Förutom att det är billigt så känns det typ bra för miljön att köpa begagnade kläder. De flesta av kläderna som ligger ute är dessutom kläder som har kvar prislappar eftersom personen kanske beställt hem från nätet i fel storlek men inte orkat/hunnit skickat tillbaka plagget.
Kära ni, vad lycklig jag varit idag. Efter att ha svalt tabletterna igår la jag huvudet på kudden, nervös för att vakna upp och må dåligt. Men icke! Jag har mått så bra. Inget illamående, inget alls. Har hunnit tvätta, ta promenad med Lina (vi gick hela 8km!), ätit flera gånger (varav nu ikväll så blev jag och min bror bjuden på mat på Skräcklestugan av pappa). Känns så himla skönt. Jag vet att det är första dagen av cellgifter och att jag mycket väl kommer må sämre dag nr 5. Men är ändå glad att det känns såhär bra hittills. Lättnad känner jag.
#1 - - Lillemor:

Å va glad jag blir när jag läste detta. Hoppa att även de andra dagarna blir bra, du är så undrebar. Kram kram och njut av solen

Svar: Är överlycklig! Kramkram
Agnes