Arcadia dag 3: Feberfrossa

(null)
(null)
Idag har jag inte mått särskilt bra. Dagen började dock helt ok. Jag gjorde ytterligare en lokal hypertermibehandling med c-vitamin infusion (som jag har fattat det: c-vitamin ska ha anti-cancereffekter och när den injeceras under tiden som man får en hypertermi-behandling, dvs värmer upp kroppen till febertemperatur, så sker reaktioner i kroppen mer intensivt och den koncentrerade formen av c-vitamin har bättre verkningsgrad samtidigt som hypertermi-behandlingen gör att kroppens immunförsvar aktiveras). Jag drack mer vatten innan och under behandlingen men fick trots detta huvudvärk efteråt, den gick dock över mycket snabbare idag så det kändes bra. Sedan gjorde jag laserterapi med infusion av grönt te extrakt. Detta ser ni på första bilden. Precis som med hypertermin så är laserterapin till för att förstärka effekterna av grönt te (som även de ska ha anti-cancereffekter). 

Allt gick bra fram tills timman innan lunch då jag drabbades av extrem feberfrossa. Skakade så mycket att jag fick problem med att andas och sköterskorna fick komma in med en syrgastub eftersom min syremättnad sjönk. Efter att jag fått i mig några alvedon så lugnade sig frossan och jag har istället svettats i några timmar. Riktigt obehagligt var det. Har haft feberfrossa förut, men inte såhär. Nu har jag fortfarande lite feber, trots alvedon, men det känns i alla fall mycket bättre.
#1 - - Jonas H:

Vad jobbigt du verkar ha det, hoppas det blir bättre!