Arcadia dag-jag-vet-inte-ens-längre: Sällskap hemifrån

(null)
I måndags hade jag en fullproppad dag med behandlingar. Group meeting på morgonen följt av laser therapy, local hyperthermia, singing bowls, liver packing, medical massage och sedan ytterligare ett group meeting.

(null)
Under dagen hade pappa och August flygit ner och bosatt sig på ett hotell i närheten så när min långa dag var över gick vi och mötte dem. Vi visade dem runt på området och satt sedan med dem när de åt middag på deras hotell.

(null)
Efter mina behandlingar (ozon therapy, IPT, local hyperthermia och singing bowls) på tisdagen så åkte vi på en roadtrip hela familjen.

(null)
(null)
(null)
(null)
Till Bergspark Wilhelmshöhe som definitivt hade varit 100% coolare om det inte varit mitt i renovering av stället och fullt med byggkranar överallt.

(null)
(null)
(null)
Vi åt mat på en restaurang i parken, jag tog rumpsteak. Var gott!

(null)
 Sedan åkte vi hemåt. Pappa och August åkte hem idag (onsdag) och jag har haft helkropps-hypertermi. Jag lyckades nästan hålla ut hela vägen denna gång. Åtminstone tillräckligt långt för att det skulle ge verkan, även om de inte var optimal febertemp. Helst ska man komma upp i 39.5. Jag kom upp i 39.2 innan jag började panikgråta. Bättre än sist då jag bara kom till 38 grader. Får väl vara nöjd med det.