Lugn lördag

(null)
(null)
(null)
Idag har varit en väldigt innehållslös lördag. Vilket nog har varit ganska välbehövligt. Torsdag och fredag var två ansträngande (men roliga!!) dagar på jobbet. I torsdags fick jag jobba över till 01.40, vilket blev nästan ett tolvtimmarspass, och i fredags var tanken att vi skulle sälja timrekord och jag var ansvarig så jag hade fullt sjå att hålla reda på allt och alla, men de gick inte som tänkt ändå, haha. 

Igår kväll började jag även med en extra tablett Xalkori. Mina blodvärden hade sett bra ut så nu går vi upp på maxdos, två tabletter om dagen. Eftersom jag tog tabletten innan jag skulle lägga mig så sov jag bort allt illamående - toppen! Jag tog sovmorgon imorse, och sedan vilade jag även efter frukost (pga illamående efter morgontabletten) men sen fick jag lite energi och tog mig ut på en promenad.

Det var svårt. Jag har blivit såpass bra i benet igen att jag kan gå promenader, men det är som att veckorna med ett jätteostabilt ben har gjort att jag kommit ur min "gångrytm". Om jag bara går utan att tänka så börjar jag halta, men ska jag försöka gå "normalt" så måste jag verkligen fokusera eftersom kroppen inte riktigt kommer ihåg. Det är jättekonstigt. Så efter ungefär 2 kilometer inser jag att jag får ont i vänster axel när jag går, för jag förmodligen går och spänner mig? Får helt enkelt ta mig ut på mer promenader (kanske med gåstavar som redskap?) för att träna upp min gång igen, så jag inte blir snedbelastad. När jag kom hem gjorde jag ryggövningar (gjort tre gånger denna veckan - yey me) parallellt med att jag lagade mat.

Har inget planerat ikväll, funderar på att kanske köra lite Sims, det var längesedan sist.