En halv vecka innanför dörrarna i lägenheten.

Bara för att jag inte längre känner att jag kan (eller vill prioritera) att blogga så ofta längre, så slutar jag ju inte bilder som jag vill dela med mig av. Såhär har då min vecka varit i bilder. 

(Tack förresten för alla kommentarer! Jag orkar inte ta mig tiden att svara på alla vilket jag hoppas ni förstår). Jag vill ju gärna att ni ska kunna se varandras kommentarer, så funderar på att ta bort spärren så jag slipper godkänna varje enskild kommentar. Vill man mig något personligen kan man maila: aggeoa@[email protected]

Fredag
(null)
(null)

Lördag
(null)
(null)
(null)
(null)

Söndag
(null)
(null)

Måndag
(null)
(null)
(null) (null)
(null)

#1 - - Maggan:

Heja kämpa på!

#2 - - Catarina :

Tack för ditt inlägg med bilder och lite text! Tänker såå på dig många gånger om dagarna och undrar hur du har det. Förstår att du vill vara med nära och kära och det ser jag på bilderna att de också vill vara med dig ❤️❤️❤️ Önskar dig allt gott, fina Agnes!
Kram kram 💜 💜

#3 - - Martin:

You are alive! Härligt att du orkar dela med dig av dina
fina bilder på dig och dina nära och kära. Hoppas på många fler. ❤️❤️

#4 - - janet:

Mysigt att se dig, dina vänner och din familj igen!

#5 - - Gertrud Björklund :

Vilken kämpe Du är 💓💖
Hälsa mamma och pappa.

#6 - - Anneli Holmberg :

Massor med kramar till dig från mig!! Vad fina bilder du har lagt ut,man ser så mycket kärlek ni har till varandra!

#7 - - Ewa / diamantfamiljen.se:

Blir varm av all kärlek som dina bilder innehåller.
Skickar massor av cyberkärlek till dig <3

#8 - - Angelica Wåhlin:

Ser ut som bra dagar!

#9 - - Beatrice:

Blir så glad av dina inlägg och att du verkar ha så fina människor omkring dig❤️ Jag tänker mycket på dig. Önskar dig allt gott. Kram

#10 - - Kakan :

Fina du! Vilka underbara bilder!

#11 - - Magda:

Vill bara skriva, lämna ett avtryck och berätta att du berör mig djupt, har följt dig i ett par år nu (vet inte hur jag hittade hit!) och har din blogg bland favoritsidorna så kollar in här varje dag. Brukar lämna den till sist eftersom varje inlägg är som en liten present. Jag arbetar som sjuksköterskas i psykiatrin och har tagit till mig flera grejer du påpekat om bemötande i vården <3. Är så arg på att cancer finns ens och att du drabbas. Önskar dig kärleksfulla dagar och att du får mer tid. Massor av kramar från mig.