Till mina underbara lagkamrater!

Jag fär väll köra ett långt inlägg som alla andra om hur underbara ni är! Men det är sant! Att vara på cup med er är sommarens höjdpunkt! Det är en så otrolig känsla att springa på planen och det känns som om man skulle orka att springa resten av sitt liv med er, och när man ser att ni kämpar lika mycket som jag gör. När hela laget jobbar till max och så dimper det in ett skott i motståndarens nät några minuter innan matchens slut. Man blir så lycklig att man kan sväva på moln! Och grejen är att det var precis så jag kände den matchen (ni vet nog alla vilken match jag pratar om). Jag var lyckligast på jordklotet! Och emellan matcherna har vi så kul så det finns inte.
Den här cupen har fått mig att älska fotboll igen som jag faktiskt gjorde en gång i tiden. Det är bara det att det har vart så många motgångar det sista. Men så kommer äntligen vändningen, fan vad skönt!
Nu ska jag träna skiten ur mig på lovet och bli lika stark som Ylva ( lycka till.. -.-). För jag vill känna att om jag ramlar så hoppar jag upp igen (eller inte ramlar över huvudtaget P) istället för att känna att jag går sönder och ramlar ihop till en klen boll.
Så till sist, ni är underbara!<33

( Oj, shit vad amerikanskt det blev )

#1 - - andrea:

håhå det va det målet jag gjorde :D

jag va inte lite blöt på denna bilden...

tack för dom dagarna, bruttan! :D

fan va underbart det va <3