Rain on the pretty ones.

Sitter här i köket och är rätt glad att den här dagen snart är över. Har inte vart en toppendag på någevis. Lång skoldag, sedan volleyboll på det (som verkligen gick skit), alldeles för lite mat, konstant ont i magen och lite depp över att mitt hår nu är mörkare än jag tänkte mig. Men så får de vara ibland! Även den här dagen har haft ljusglimtar såklart. Nu ska jag plugga lite samhäll och kanske skypa lite innan jag lägger mig.
 
#1 - - linnea:

Jag och Moe tycker iaf att du är vänersborgs snyggaste bruuuud!!!

Svar: Hahaha, kära Linnea! Blir väldigt glad av detta ;D
Agnes

#2 - - Olivia:

Vart har du köpt din fina almanacka? :)

Svar: På personligalmanacka.se! :)
Agnes

#3 - - Cassandra:

Asså guuuuud va snygg almanac du har. Seriöst, den är superläcker!
Glitter och Glamour, hejsvejs!

Svar: gud vad snygg du är cassandra!
Agnes