Valborgsmys

Har haft en sådan mysig dag. Vid ett-tiden kom Lisa, Sofia och Linnea över på fika. Vi satt och mumsade på gifflar och dammsugare i köket i två timmar (och det gick helt okej att sitta så länge för ryggen!). Sedan åkte de hem och jag vilade några timmar innan Lisa och Sofia kom tillbaka på kvällen med en kasse mat. Vi gjorde det enkelt för oss med färdig potatisgrattäng, färdigmarinerat kött och färdig bearnaisås. Men supergott. Till efterrätt, pulver-chokladpudding, haha! Hade det i alla fall supermysigt i flera timmar men nu börjar jag bli trött och ska sova. Bra dag även om jag haft mina tröttdippar. Bara något så litet som att sitta upp för länge tar något enormt på krafterna för mig!
#1 - - Tanten:

Så härligt för dig att vara hemma :)
Ditt ärr ser fint ut, det kommer att vara ett mäktigt minnesmärke med tanke på storleken.
Var rädd om dig!/A

Svar: Jättehärligt är det!
Så tänker jag också. Alla mina ärr på kroppen påminner mig om vad jag har kämpat, ungefär :)
<3
Agnes