Tuesday

Här ligger jag i sängen och är helt slut i ryggen efter en lång jobbdag (har försökt lova mig själv att verkligen ta tag i sjukgymnastiken nu, för det gör ont efter varje pass i princip). Imorse åkte jag till Uddevalla och gjorde magnetröntgen på bäckenet. Jag fick något tarmlugnande medel (för att tarmarna skulle bli mer still på bilderna) och det kunde man få lite dimmig syn av sa dem. Det fick jag verkligen, särskilt på nära håll. Fick sätta mig i cafeterian en halvtimma och vänta tills jag kunde köra bil. Kunde knappt se mackan och än mindre mobilen.

Sedan åkte jag och jobbade på McDonald"s och guess what? Jag blev månadens medarbetare i november också! Blev så glad! Nu är jag hemma och har improviserat ihop en pastagrattäng med skinka, ärtor och purjolök. Hoppas den blir god!

#1 - - Anonym:

Du är bäst Agnes! Heja dig! Kram kusin Sandra