Sängläge

Idag har jag lärt mig att man ska inte ropa hej i förtid. Efter att ha mått bra igår så kände magen för att gå loco inatt. Sprungit på toa stup i kvarten, magknip och halsbränna om vartannat. Stod och lagade lite potatismos och fiskbullar (snällmat) imorse och kände mig helt svimfärdig.


Ju mer jag går igenom så känner jag att kroppens centrum är i magen och mår magen inte bra så mår inte kroppen bra. Det blir sängläge, Gossip Girl och snäll-mat hela dagen. Buljong, kefir, potatismos, risavkok, välling, blåbär och smörgåsrån. Testade en Silicea-gel som jag fått av mamma förut. Konsistensen är som hudlotion och detta ska man alltså äta. Sjukt äckligt men det ska eventuellt hjälpa mot halsbränna och magkatarr så jag svalde motvilligt ner det. 

#1 - - Anonym:

Silica gel räddade verkligen min mage när jag hade magkatarr! Hoppas den funkar för dig!

Svar: Hoppas jag med! Men mycket obehaglig konsistens att äta, haah
Agnes