Skogspromenad, förkylning och skiftledarskap

Vaknade upp imorse med halsont (ärligt, hur kan jag gått två år med cellgifter inpumpat i mig och nästan aldrig blivit förkyld och nu när cellgifter är över så blir jag förkyld varannan vecka? Makes no sense!) och med ett blytungt huvud (efter gårdagens introduktion till skiftledarskap).


Följde med mamma och Teo ut på promenad i skogen för att piggna till. Det var skönt tills vi fick hakvt hjärtstopp av en huggorm rätt på stigen.

Sedan åkte jag till jobbet där jag även idag fick köra skift mellan 14-23. Fick lära mig så mycket och ta snäppet ännu mer ansvar idag, vilket är så roligt men också lite snurrigt för huvudet så här i början. Mot sista timman började halsen änna svullna upp och det blev lite svårare att svälja, prata och andas så när jag slutade åkte jag hem till mamma och sover här. Kändes läskigt att sova ensam ifall jag skulle vakna upp och ha svårt att andas. Dricker varmt te nu och ska strax sova. Om jag inte blir sjuk så tror jag tanken är att jag ska köra skift imorgon också, kul!