Valborg

(null)
(null)
Såhär trött har jag varit idag. Slutade mitt jobbpass vid 23 igår efter sju dagars jobb. Sedan skulle jag upp tidigt imorse för röntgen, så jag var så himla trött. Väl på röntgen höll de på i nästan 45 minuter och försökte sätta en nål på mig (för att få kontrastmedel i blodet). Efter sex misslyckade försök fick de ringa en narkossköterska som fick sätta nålen. Hade plåster över hela armarna när jag åkte hem.

Hade egentligen planer att åka ner till Göteborg och hänga i Slottsparken med lite kompisar men när vädret såg sämre ut än vad vi tänkt så blev det mer prat på att ses och sedan gå ut. Men det, tillsammans med min trötthet och illamående, gjorde att jag tackade nej. Jag har spenderat hela dagen i sängen och kikat en ny serie. Nu ska jag tvinga med mamma ner till majbrasan o spöregn också. Det är vad jag behövde idag tror jag. Måste lyssna på kroppen.