Baddag

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Idag kom som sagt Evelina och Katarina från Göteborg för att utforska Vänersborg (eh och träffa mig hoppas jag). Vi badade och käkade på Istanbul Kolgrill och sedan bjöd jag på latte en snabbis hemma hos mig innan de åkte hem. Himla trevligt! 

Efter det tog jag mig iväg till gymmet. Jag körde typ tre maskiner, men det kändes bra. Aktiverade lårmuskeln och rumpmuskeln, vilket är de två musklerna som är mest drabbade sedan nervpåverkan i benet. Jag körde med nästan lättaste motståndet för att båda benen verkligen skulle ta lika mycket, kändes bra! Efter gymmet gick jag ner och badade igen lite snabbt med Sofia och Frida och nu sitter jag hemma med korv stroganoff och blomkål och ska kika på lite jobbgrejer.

Jag har känt mig väldigt pigg idag, framförallt nu på kvällen - stark till och med skulle jag säga. Jag tycker nästan det syns i mina ögon på sista bilden. Jag har känt mig klarare i huvudet och starkare i kroppen de senaste två dagarna. Framförallt klarare i huvudet. Idag tog jag sista kortisondosen också, kan inte ens fatta hur skönt det är. Nu kan det bara gå bättre känns det som! 
#1 - - Anonym:

Du ser jättefin o stark ut, kämpa på😊

Svar: ❤️
Agnes