Hemma från spa

(null)
(null)
Spafrukosten - så god såklart!

Nu är jag hemma igen efter ett fantastiskt avkopplande dygn. Det uppfyllde precis alla mina förväntningar och lite till, känner mig utvilad och ren. Efter frukosten gick vi till spaavdelningen igen fram tills lunch och sedan tog vi vara på det sista av spadelen innan vi åkte hem lagom till rusningstrafiken. 

Det skönaste av allt har varit att få koppla av. Det spelade nästan ingen roll vart jag satte mig - jag somnade. Det var mobilfritt inne på spaat (vilket nästan alla respekterade) och det var så skönt! Jag saknade faktiskt inte ens mobilen särskilt mycket. Den allra bästa avkopplingsplatsen var i ett par kopparbadkar som var fyllda med varma stenar, vattenmaddrass och filtar. Trots att det var ganska hårt så var det så skönt! Man la sig "i badkaret" och sen kände man inte ens något behov av att röra sig alls, jag somnade varje gång jag låg där!

Nu hoppas jag att jag kommer känna mig pigg och laddad inför en lång jobbhelg med frukostpass i påsk!