Ledig dag spenderad 500 m från jobbet

(null)
(null)
(null)
Igår var jag ju ledig hela dagen så då passade jag på att ta en långfika med Angelica som snart åker iväg en månad. Testade någon vegansk spenat wrap som jag inte tyckte var sådär jättegod. 

Gick en sväng i affärerna efteråt för jag fick för mig att jag ville hitta en blommig klänning. Allt jag testade var för stort. Storlek 34 var gigantiskt i alla affärer, fattade ingenting. Fine att jag tappat lite i vikt, men knappast så att 2-3 kg märks i klädväg. Det var som att alla kläder var för långa också? Jag får helt enkelt fortsätta att beställa merparten av mina kläder från hemsidor på nätet, upplever att storlekarna faktiskt ofta är bättre där. 

Idag har jag jobbat 07-16. Det gick riktigt bra idag, trots att vi var lite personal men hade mycket att göra. Kändes som jag fick gjort mycket extrauppgifter också! Imorgon kör jag 07-16 igen, men då ska jag utbilda en ny skiftledare på att köra skift - kul! Han har gått på mitt skift innan, och nu ska han börja köra skift så det känns extra kul. 
#1 - - Angelica:

Din mat är så mycket mer inspo än min hahaha

Svar: haha konstigt när du hackar sönder den innan bilden 😂
Agnes