Jag vill fira allt som var du.

Agnes, mitt älskade hjärta
 
 Idag är det din födelsedag och du skulle fyllt 27 år.
 
Och det är just det jag vill minnas - att just du kom till oss. Mitt i smällkall vinter och fullmåne gav du vårt liv en helt ny dimension - genom att bara var just du. Livet blev så mycket mer av allting.
 
 
 
 Det är det jag vill fira idag - ditt liv.
 
 
 
Din glädje, din ilska, din rättvishet, din klokskap, din tokskap, din energi, ditt systerskap, ditt dotterskap, din vänskap.
Du.
 
 
/Mamma
 
#1 - - Camilla (Ebbas mamma):

Helt underbara bilder på fina fina Agnes🙏😍 Kikar fortfarande in på Agnes blogg emellanåt och tänker på både henne och Er i familjen. Jag kan bara ana vad ni gått och forfarande går igenom och önskar av hela mitt hjärta att ni har det bra - trots Agnes tragiska och alldeles för tidiga bortgång. Bamsekramar/Camilla ❤️❤️❤️❤️

#2 - - Marcus:

Jag är här och tittar då och då. Känns som en väldigt viktig plats för mig. Agnes har berört mig djupt trots att jag aldrig träffade henne och det känns bra med bloggen där hon ändå lever vidare på något sätt. Men oavsett bloggen så har den (bloggen) och hon gjort avtryck på mig och på mitt sätt att se världen och tänka och det går inte att ta bort. Då och då ploppar hon upp i mina tankar och så kommer det att vara för resten av mitt liv.

#3 - - Cecilia :

Vilka fina bilder på Agnes! Även jag tittar in här ibland och rätt som det är läser jag de gamla inläggen. Träffade bara Agnes en gång som jag kan minnas (när mormor å syskonen firade 500 år, nu är det bara moster Karin kvar ❤) men Agnes sätt att skriva och vara berör så mycket. Hon gav en massa till alla oss läsare i tankesätt och hennes kämparkraft. Tänker på er! Kram

#4 - - Etere:

Hello, I'm good girl and looking for good man. If you are interested, I'll send my photo. Thank's https://tinyurl.com/y9vh95of

#5 - - Marcus:

Ville bara säga hej. Har inte glömt dig!