Award - Vad nu det betyder? ;)

Jag har tydligen fått en "award" (vad är det haha?) av Andrea.

Awarden går ut på att jag ska berätta 7 saker om mig till er och sen skicka den vidare. 

1 - Jag hatar när folk inte skriver smajlisar när man chattar eller smsar med dem. De får mig och tro att dom är sura eller tycker det är jobbigt att smsa med mig ;)

2 - Jag tycker inte om att snacka i telefonen (förutom med min brevvän Ebba) eftersom jag känner mig fejk då. Och så hör jag typ dåligt eller nått.

3 - Jag är typ besatt av Ryssland, sen jag såg Andrej Arshavin spela fotboll för några år sen. Han är snygg. Ryska är coolt. Och min dröm är att få se Vasilijkatedralen (ni vet med de färgglada lökkupolerna?)

4 - Jag älskar folk som är lite konstiga. Som säger konstiga saker. Som kan prata om allt. Som helt plötsligt bara slänger ur sig något kul!

5 - Har väldiga problem med när folk säger att jag är snygg. Jag tycker att jag ibland kan bara söt. Men inte snygg. Jag har svårt att tro på det. Det är en brist, tyvärr. Kan inte direkt ta åt mig det..

6 - Hatar den sidan av mig själv som ibland vill skryta. Typ om jag vet att jag är bättre på något så måste jag säga/visa det. Det är hemskt. Tror det är för att jag är stolt när jag äntligen är bättre på något, eftersom det inte händer så ofta. Men det är helt oacceptabelt!

7 - Älskar min mobil. Trots att den är 2 år gammal, och jätte sliten. Den är min absolut käraste ägodel. Till och med bättre än min dator!

Ni som fått en award ska göra följande:

*kopiera awarden från min blogg
*länka personen som du fått den av
*berätta sju saker om dig själv
*välj bloggar som du vill ge en award till
*länka till dem
*lämna en kommentar i deras blogg med information om att du har gett dem en award

Jag vill skicka denna vidare till följande personer: Millan Hanna A
#1 - - Maria - livet i Milano ☆:

kul inlägg =)

#2 - - Madde:

Hej!



Hoppas du mår bra idag.



Svara jättegärna på frågan på min blogg angående vem av bloggerskorna Blondinbella,Kenza och Tyra som var snyggast på ELLE-galan igår.



Kram /M

#3 - - Lina:

Award och det där är löjligt tycker jag, ta inte illa upp haha =)

#4 - - Josephine:

sv: ja jag håller helt med :D haft en bra dag då?

#5 - - andrea:

sv: haha ja hon är grym :D



tänkte precis berätta för dig att du hade fått en award (jag vet inte heller vad dom menar.. award är ju pris. men shitthesame) men du hann före ;D

#6 - - h a n n a:

hahah, ska jag göra? Okeej :)

(okej då ska jag sluta säga att du är snygg, men jag kommer fortfarande att tycka det! Ha! :) )

(LLLLL)

#7 - - h a n n a:

SV: hahah, jag då? :)

<3

#8 - - h a n n a:

SV: vi är superduperbäst! (:

#9 - - johanbliixt:

Älskar min telefon jag med =P