Vad som finns på mitt skrivbord!


1. En icke fungerande lampa (kan bero på att kontakten inte är i..)
2. En bild på mig, och en bild på Lisa från när vi fotograferade i somras.
3. Min älskade almanacka!
4. Min jättedåliga digitalkamera, jag fick för måååånga år sen.
5. Senaste CHIC och Hänt Bild tidningarna.
6. Presenter och kort från min födelsedag. (Bland annat ett "spa-kitt" som jag fick av Lisa i förrgår)
7. En ram med de snyggaste bilderna från 2009 :)
8. Nummerlapparna från Vårruset år 2007, 2008 och 2009.
9. Ett fat med ljus som jag fick av Lisa i julklapp. Brukar tända det på kvällen ;D
10. Mina urgamla solglasögon. Borde köpa ett par nya snart!
11. Min telefonbok.
12. En söt lapp jag fått från mamma, någon gång.
13. Lite foton, dikter, adresser, julkulor och ett vykort (som föreställer en tavla av Anna Anker. Motivet är en liten flicka som ber innan hon ska gå och lägga sig. Tycker den är jättesöt!)
#1 - - mikkaelo:

sv; Ja, den är ap bra!

#2 - - Madde:

Hehe ja visst är den bra! Och killarna är inte så tokiga i den filmen ;) Hur mår du idag?