Lördagen

Efter att jag hade promenerat bort med Teo till mamma och pappas lägenhet igår så åkte jag till jobbet på Espresso House. Var lite nervös och undrade hur detta skulle gå. När jag kommer dit möts jag av min chef, ensam i baren och supertät i näsan och meddelar att 3 (av 5) är sjukskrivna, inklusive henne själv och att hon skulle gå hem när nästa person kom. Vi lyckades få in en till tjej som ersättare men jobbade alltså på med halva personalstyrkan ungefär och det blev en otrolig rush där ett tag. Men det var kul, och jag lärde mig mycket fortare när det fanns lite press på att de skulle gå fort och jag var själv i kassan och helt enkelt fick se till att lösa det. Kul!

Efter jobbet åkte jag till Mat & Mer och träffade Samuel och hans kusiner bland annat och drack öl (cider i mitt fall) i några timmar. Hade väldigt roligt där med.

Nu ska jag upp och jobba på Espresso House igen. Pga sjukskrivningarna så behövde de folk idag igen, inte mig emot!