En ordinär dag

Idag har jag haft en riktigt skön dag. Egentligen en sådan dag som kommer glömmas bort för den var så ordinär, men den har varit bra. Jag har fått gjort mycket men ändå inte gjort någonting. Handlat, lagat fiskgrattäng (blev sådär), tvättat, grejat med sjukpenningsansökningar, back-up sparat bilder till hårddisken och svort över deklarationen. 


Jag gick på en promenad i solen förut och kände mig stärkt efteråt. Min mage har dock börjat ge sig till känna lite. Det känns som att jag balanserar på en tunn liten tråd och snart kommer magen spåra ur totalt, haha. Så jag har tänkt på att äta ganska kryddsnäll mat idag och flera, små portioner mat så att jag inte ska bli helt överrumplad med magsmärtor. Håller tummarna för att det inte blir värre.

Tulpanerna jag köpte igår har slagit ut och jag blir verkligen lika positivt överraskad varje gång jag köper tulpaner över hur fint det är!