Onsdag

Godmorgon! Om jag vaknade med träningsvärk i benen efter gårdagens 10 minuters spontan-dans i vardagsrummet? Ja. Det är lite skrattretande och på samma gång tragiskt att musklerna är så ovana att användas. Jag ska vara väldigt glad att jag inte känner mig begränsad i "vardagsgrejer" än. Gå i många trappor, bära runt tvättkorgen eller promenera etc funkar fortfarande som vanligt. Men när det kommer till träning är det riktigt dåligt. Jag är tveksam på om jag ens skulle orka göra 10 godkända squats  med bara kroppsvikten på raken utan att ramla ihop ärligt talat.


Men, började morgonen med att plocka iordning lite i lägenheten, äta god-frukost och läsa en ny bok (som hittills är lite seg). Ska snart ta en promenad med Sofia och vid lunchtid kommer pappa över med Teo. Ikväll kommer Jennifer hit för sleep-over också. Mysigt! Ser ut att bli en mycket bra dag!

#1 - - Madde:

Åh den boken har jag också kikat på! Vill du ha en bra bok att läsa härnäst rekommenderar jag "Ett litet liv". 700 sidor lång men SÅ bra!!

Svar: Tack för tipset!! Kan inte än säga om jag rekommenderar "Gånglåt" eller inte ännu. Den är lite mysig att läsa men har hittills inte hänt i princip någonting. Det måste de väl iof inte göra heller men 😉
Agnes