Omgiven av idioter

(null)
Hej från gnällrummet. Mamma köpte en present med sig igår, boken "Omgiven av idioter". Den hade inte kunnat passat bättre just nu. Jag skulle i min tur kunnat skriva en hel bok om gnälltanten i mitt rum om jag velat. Idag har hon klagat på allt från att städningen på rummet till att hennes TRE (alla andra har en) kuddar inte är placerade rätt, att katetern gör ont att dra ut (hon började skrika aj redan innan de börjat), blivit sur för att dörren stod öppen när jag skulle få smärtstillande. Som sagt, ingenting är bra. Sköterskan kom till och med in och viskade till mig "går det bra att vara här inne? Orkar du med?" och syftade på tanten. Haha, i denna stund är det bara underhållande.

Idag har jag promenerat i korridoren, blåst massa i pipen jag fått för att vidga lungorna och nyss drog det dränet (en sug som varit kopplad in i lungsäcken för att suga ut överblivet blod från lungan efter operationen). Det förbättrade min livskvalité här mycket! Smärtan i både axel och operationssår nästan helt försvann. Nu ska jag äta. Mums!
#1 - - Minna :

You go girl💪❤All styrka till Dig nu