Ett nytt mål

Plockad undan all disk i diskstället och insåg att jag i princip aldrig ser mitt kök så rent. Disken ligger alltid antingen i diskhon, redo att diskas, eller står på tork, redo att plockas in i skåpet. Oftast lite av båda. Nu har jag bestämt mig för att på riktigt försöka med den där "diska din disk direkt efter du ätit upp så blir det så mycket enklare"-attityden som typ alla har. Hittills idag har det gått bra (haha, jag har ätit en gång).


Nu är jag i alla fall tillbaka från Erikshjälpen. Hittade ganska mycket faktiskt! En sån där man gör is i, en större necessär (har bara en jätteliten som knappt rymmer ens min tandborste annars) och Sagan om Ringen-trilogin på bok. Jag är ju en sucker for fantasy. Har faktiskt läst ettan för många herrans år sedan, men då tyckte jag den var så långtråkig. Ska ge den en chans till, jag älskar ju filmerna!