Måndag

Vaknade tidigt, tidigt imorse eftersom jag skulle jobba 06-15. Arbetspasset gick bra och tiden bara sprang iväg trots att det var ganska lugnt, inte så ofta det händer. När jag kom hem skulle jag bara vila i sängen lite och det slutade med att jag nästan somnade (?). Jag pallrade mig i alla fall upp för att diska och laga matlådor. LCHF-pizza med köttfärs och vanlig köttfärsås blev det.


Jag kom precis in från en liteb kvällepromenad och ska duscha, äta lite igen framför ett avsnitt Game of Thrones. Sen hoppas jag kunna sova tidigt ikväll. Samma jobbtid imorgon nämligen.

#1 - - Anonym:

Hej! Jag undrar om du skulle kunna berätta om din tid på McD? kanske göra ett inlägg om det. När du började, hur "resan" har sett ut. När du blev tillfrågad skiftledare och reaktioner på det?? Så intressant!! Har själv jobbat på mc fast Ale torg! Hade varit kul om du kunde göra ett inlägg om det iallafall :D fördelar nackdelar med jobbet? Kollegor?