Bakslag nr 2573849

Alltså ärligt, det här med att man tror att man är "på andra sidan" och så nä. Höll på att svimma när jag hämtade ut peruken förut. Stod och skulle betala den och hon jag betalade av stod och pratade med mamma länge och jag kände bara hur jag blir helt kall i kroppen och börjar svettas och skaka. När vi kom ut fick jag lägga mig på en bänk och mamma fick gå och köpa en Ramlösa åt mig för tydligen var mina läppar samma färg som ansiktet, haha.


Så ja, jag känner mig lite skakis nu då. Har fixat mig lite välling och buljong att dricka. Magen tål inte direkt något så får ta det den klarar av. Peruken tror jag i alla fall blir jättebra! Jag valde den som var i samma modell som min nuvarande, fast mer ombré-färgad. Tror den blir bäst. Behöver tvätta den så att de formar sig som jag vill att den ska men sen ska jag allt visa upp den här när jag mår lite bättre!