Dödagar

Har varit lite inaktiv de senaste dagarna. Jag har inte haft något att skriva. Det känns som om tiden har stått still ungefär. Har haft ont i magen och känt mig klen och varit sur för de känns som det aldrig vill ge sig denna gången. Var på bio igår, Skönheten och odjuret, med Sofia, Linnea och Elin. Den var sevärd och väldigt fin, men att jag satt och mådde illa halva filmen förstörde upplevelsen lite. Imorse var magen helknas så har legat i sängen sedan dess i princip med undantag från när jag åkte till vårdcentralen och tog prover och svängde förbi hemma hos mamma och solade en stund på deras balkong. Det blev så himla varmt där ett tag, i lä och allt.


Nu har det varit lite bättre i magen *pepparpeppar* i eftermiddag och jag har ändå lyckats äta lite potatisplättar (potatismos funkar snällt mot magen men jag behövde variera lite så mosade i lite purjolök, persilja och ett ägg och stekte upp till plättar för omväxlings skull). Hoppas det är bättre imorgon!