Ledig helg - kontraster

(null)
(null)
Efter en lång jobbvecka så bestämde sig jag och några arbetskompisar för att gå ut igår kväll. GGs i Uddevalla blev det, och det var längesedan jag dansade så mycket. Hela kvällen faktiskt. Det är kul när det blir mer fokus på att dansa än att dricka tycker jag. Dock kände jag väl att jag och Angelica höjde medelåldern där inne ett snäpp, haha. 

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Idag åkte jag med familjen upp till Hunneberg och grillade hamburgare, grönsaker och halloumi vid Igelsjön. Vi hamnade i lä och solen gassade på så man kunde sitta i t-shirt - mycket skönt! 

Nu ska jag vila lite och sedan försöka röja lite i lägenheten, det ser ut som skit. Så det brukar blir när jag jobbat många dagar i sträck. Det är som att tillslut blir man så trött att man inte orkar plocka undan tallriken efter frukosten, eller lägga in jeansen i garderoben och då är det bra när det kommer en ledig dag så jag kan göra ett städrace! Imorgon jobbar jag 07-16 igen!