Nya påslakan

(null)
Kolla vilka fina påslakan jag köpte på Ikea senast. Ljusrosa. Känns som att man sover i sockervadd! (Ja, jag vet att jag är värdelös på att bädda.. Jag tycker att det här över på bilderna är bäddat, men ingen håller med mig).

Vaknade vid 10 imorse när larmet ringde. Jobbade ju till 03 inatt så behövde sovmorgonen. Idag är jag ledig! Åt frukost i sängen, har bytt sängkläder och förberett inför kvällens tvättid. Jag har ett enormt tvättberg denna gång, förstår inte riktigt hur då jag i princip jobbat varje dag sedan senast och då endast går i jobbkläder hela dagarna? 

Jag ska ta mig hem till mamma och pappa nu på förmiddagen för att pappa ska kika på min bil. Upptäckte igår att de låter som att något hänger löst från bilens underrede (heter de ens så?). Jag är noll kunnig eller intresserad av bilar så jag behöver hjälp. I eftermiddag ska vi käka på Pinchos är tänkt, mysigt!