Pinchos och flätor


(null)
(null)
(null)
(null)
Har börjat ha inbakade flätor i håret, älskar det. Är väldigt bekvämt att få håret ur pannan och tycker det är så fint. Det är lite trixigt pga så kort hår, men det går. Till och med August tyckte det var coolt och då måste jag ha det. Om lillebrorsan tycker man är cool så får man se till att fortsätta med det man gör, för det händer bara några få gånger i livet. I bästa fall.

Pinchos var trevligt! Jag beställde in rödbetshummus, plankstek, skaldjurspaella och halloumifries och det mesta var gott. Nu har jag slängt in sista tvätten och tänkte gå in i duschen. Imorgon börjar jag inte jobba förrän kl 15. Det har varit första dagen på länge som jag verkligen känner att det har varit skönt att inte vara på jobbet. Jag är inne i en fas när jag bara vill vara på jobbet hela tiden, som ni förmodligen märkt, och att ha en ledig dag in emellan kan stressa mig lite. Jag vill liksom inte vara hemma, inte ha något att göra och med för mycket utrymme till tankar. Det låter kanske inte så sunt, men det är mitt sätt att hantera allt just nu.