Arcadia dag 5: Matexempel och helkroppshypertermi

(null)
Lunch: Ugnsbakade paprikor fyllda med getost, spenat och soltorkade tomater tillsammans med chia-polenta och grönsaker
(null)
Frukost: Kokosyoghurt + (någon typ av yoghurt med typ blåbärssmak? förmodligen kokos eller getyoghurt), müsli, kokosflakes, linfrön och blåbär samt två ägg och citronvatten
Maten här är annorlunda. De serverar låg-kolhydratskost (dock inte alls lika strikt som jag äter hemma, här är t ex havregryn och ris helt okej) med mycket grönsaker. De serverar inget gris-eller nötkött och inga mejerier från ko. Istället är alternativen kokos-, soja-, havre-, mandel- eller getmjölksprodukter. Det går bra även om det är lite mindre gott med typ sojamjölk i kaffet. Har haft lite dålig matlust sedan jag kom hit, men den börjar vända nu med att jag mår lite bättre.

Idag är det fredag och sista behandlingsdagen denna veckan. Började morgonen med ozonterapi, snart ska jag ha "singing bowls"-behandling och sedan väntar min största skräck just nu - helkroppshypertermi. Vad jag förstått det ska min kropp vara i feberläge i flera timmar i en klaustrofobisk maskin där bara huvudet sticker ut. Panik. Men det går väl bra det här med. Tagit på mig svett-vänliga kläder. Svettas floder här borta. Förhoppningsvis svettas jag väl ut gifter och skit ur kroppen. Önska mig lycka till!

#1 - - Brett:

Lycka till!

#2 - - Faster K:

Önskar dig verkligen Lycka till. Kram på er 💕

Svar: Kram! ❤️
Agnes

#3 - - Minna:

All styrka till dig nu❤

Svar: tack! ❤️
Agnes