Släktbesök på årets näst sista dag

(null) (null)
(null) (null)
Idag på förmiddagen åkte vi hem till mamma och pappa för att träffa min moster och morbror som skulle komma på besök. När vi kommer in i hallen möts vid dock dessutom av två av mina kusiner som jag inte sett på flera år. Blev glatt överraskad! Vi åt tårta, pratade om bland annat om nya och gamla TV-program (samt TV-personligheter) och den nya VR-tekniken, tog en kort men solig (och fullkomligt livsfarligt halkig) promenad runt kvarteret och avslutade med sopplunch innan de begav sig hemåt. Var en väldigt trevlig förmiddag och uppriktigt roligt att träffa mina kusiner igen. 

Sedan har kvällen gått lite utför. Jag har fått rethosta. Rejält. Och det tar enormt på den lilla kraft jag har. Jag hoppas att denna hostan enbart är pga de slemlösande brustabletterna jag tagit sedan igår, vars tänkta effekt skulle varit att jag skulle hosta upp de slem jag har i lungorna (men den verkade tydligen ha lite 50/50 statistik på om den hjälper eller ej så det var mer en chansning), för de har jag slutat med nu ifall om att det skulle vara anledningen till de ökade mängden hostattacker. Hoppas det lugnar sig till natten. 

Imorgon är det nyår. Min planer är att käka brunch hemma hos Linnea med tjejerna på morgonen och sedan spendera kvällen med mamma, pappa och Daniel. Trerätters middag, bingolotto, förhoppningsvis se lite fyrverkerier och så skåla in det nya året med bubbel. Mitt fokus denna nyår ska inte vara på vilket fantastiskt år jag har framför mig (för det har jag inte) utan på att jag fått leva hela det året som varit. Och som jag har levt. Klockan 15.00 imorgon kommer ett tidsinställt inlägg med en årssammanfattning här på bloggen - missa inte det! hehe
#1 - - Cecilia :

Önskar dig ett fint avslut på 2018 vet genom följt dig att du har haft det tufft men även så många fina minnen och Kärlek året som gått ❤skulle vilja önska dig ett underbart 2019 men vet ju att du kommer få det tufft å många jobbiga stunder som jag så önskar jag kunde trolla bort! Hoppas att du iallafall ska kunna se tillbaka på de härliga stunderna och att du först får fira din 24 års dag och sedan får träffa bebisen. Styrkekramar 💕💕

Svar: Tack så mycket! Tack för dina kommentarer under året! Ett gott nytt 2019 kan man ju alltid önska egentligen, även om det för mig kanske inte blir riktigt så gott som man kanske velat 😅 Kram
Agnes

#2 - - Sabina:

Ha en trevlig nyårsafton! Ser fram emot din sammanfattning :D

Svar: Tack det hade jag, hoppas din var trevlig med! Och att sammanfattningen levde upp till förväntningarna 😉
Agnes